20 Aralık 2012 Perşembe

O değil de, benim ellerim çok üşüyor onu ne yapacağız?


  • Tam 1 sene 4 gündür diş teli takan bir insan olduysam ben, günler çabuk geçiyor demektir. Nerede kaldı bana ‘telli telli telli turna’ diye şarkılar gönderen arkadaşlarım?
  • Duştan çıktığınızda sizi bir kocaman buhar dalgası karşılıyor ve artık aynaya isminizi yazabiliyorsanız üzülerek-ya da sevinerek!- söyleyebilirim ki; kalorifer yakma, kaban giyinme mevsimi gelmiş demektir.
  • Dizi izlemek istemiyorum. Hevesle başladığım kitapları bitiremiyorum. Film falan izlemeyemedğimi hiç hiç gerek yok söylememe. Kendi kendime kaldığımda salak saçma duvara bakıp duran acaip bi insan oldum bu aralar. 
  • Pazartesi günü başlayacak olan vizeler öncesi, bu buz gibi havada sağdan soldan aşağıdan yukarıdan deli rüzgar alan bi yerde 2 saat dona dona oturduk. Çok da güzel oldu. En önce hangimiz zatürre olur diye kafamdan hesaplar yapmaya başladım ben şimdiden.
  • Tam eve dönüyorum geçen gün, akşam böyle. Nurşah dedim, in hadi git yanına, ne olacak sanki. Yine kendimle kaldım ama.
  • O kadar senelik kardeşim, hayatımda ilk defa veli toplantısına katıldım. Çok da acaipli bir şeymiş. Bir baba gelmişti, elleri kolları kir pas içinde, kapkara. Üstü başı aceleye getirilmiş, kırışmış. İşten çıkmış belli, gelmiş ama. Kızının sağını solunu, derslerini kızından iyi biliyor ama. Bak kızım dedim, sen büyü güzel bi kadın ol. Ol ama tamam mı?
  • Sonra da ben bazen diyorum ki kış gelmese bari, çok üşür mü orada?
  • http://fizy.com/#s/15159w Tamam. Hadi siz bunu dinleyin de. Ben şey yapayım. Ben de dinleyeyim. Olduu, öperler.
  • Az üşüyün hadi. Kıyamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder