12 Şubat 2012 Pazar

Allaanı seven üzerime beyni olan birini atsın ya da düşünebilen birini..

Çünkü biliyorsunuz her beyni olan düşünme yeteneğine sahip değil..! Yok oldu da atmazsanız, birazdan deliricem.. İki dakkaya kalmaz.!
Ben hiçbir zaman böyle boy takıntısı olan biri olmadım. Zaten iki karış boyum var, tutup da kısayım kısayım diye dertlenmedim çevremdekilere, hatta aksine yeri geldiğinde kendimi alaya alıp laf söyledim. Hani biliyorum kısa boylu olduğumu da karşıdan biri gelip de söylediği zaman çok aptalca oluyor siz onu biliyor musunuz peki? 
Konuşurken laf arasında ‘sen kendini kötü hissetmiyor musun ya, ben seninle yan yana durunca kötü hissediyorum’ demeler, sen bu boyla en fazla 175 biriyle evlenebilirsin lafları, ezmeler filan. Ne yani olum, havan kime! Bir söylesen anlayacağız da.. 
Bugün de bi çocuk tutmuş, 175 bile fazla sana dedi. Hayır lan ciddiydi bir de ona yanarım. Sonra ekledi tabi ‘ben çok dikkat ederim böyle şeylere, kızı gösteren boyudur yüzü ağzı burnu çok güzel olsa neye yarar el kadarsa, çirkin işte!’ diye de ekledi.. Yemin ediyorum ciddiydi ya.! O kadar şok oldum ki sürekli bence abartıyorsunuz ya demekten başka bir şey diyemedim. Sonra bir de üzerine demesin mi ‘Allah vermemiş işte ne yaparsın.’ ! Ha, bir de dedi ki, her erkek böyle düşünürmüş. Müşmüşmüş.!
Evet, vermemiş işte. Beni böyle yaratmış ne yapayım öleyim en iyisi ben, boyum kısa olduğundan. Hayır, sen kitap okuyor musun? Güncelle alakalı mısın? Sinema, tiyatro peki? Onlar ne alemde.. Hadi boy benim elimde değil de, sen bunları yapıyor musun? Yüzüme bakıp bakıp ‘ya ben kitap okuyamıyorum’ demen o laçka tavrınla o çirkin lan. Aldığın nefesi boşa verme, hem benden de fazla kütle kaplıyorsun dünyada..
Demedim tabi. Keşke deseydim de demiyorum çünkü böyle mm nasıl desem, şekilci ve düşünmeyen insanlara fazla gelir bunlar. Anlayabileceklerini de sanmıyorum..
O değil de, bodur tavuk her dem piliç yaa !

1 yorum:

  1. aaa benım adıma konuşmuş :) her erkek boyle mı dusunurmus , hanı derler ya devede de boy var, hehh i,şte o devedekı boyu ıstemıyoruz bız, gıt o arkadasa dekı ; gıt kafanı kuma göm...

    YanıtlaSil