21 Eylül 2011 Çarşamba

Onlarca! vampir kitabı okumuş bitirmiş biri olaraktan, Nicolas Cage'in vampir olması iddialarına karşılık silkinin ve kendinize gelin diyorum..


Eğer Nicolas vampir olsaydı, tutup da sinema aktörü olmaz kuvvetli muhtemel bir lise öğrencisi olup, liseli kızlardan birine aşık olurdu.. Ya da ne bileyim bir doktor olup yoldan çıkmış yahut başıboş vampirleri evlat edinirdi, şakacıktan aile kurardı kendine. 
Aktör olmak mı? Geçeceksin olum bu işleri. Deneyimlerime, ehm okuduklarıma ve izlediklerime bakarak söylüyorum eğer vampirseniz aktör olmak çok zor bu dünyada. Resimleriniz her yerde, senelerce kalacak filan. Hiç mantıklı değil. İnsanları o kadar salak mı sandınız?
Ve, şunu unutmayın vampirler her zaman yakışıklı/güzeldir. Nicolas Cage ise sadece karizmatik. Gerçekçi olmaya davet ediyorum sizi..
O değil de mesela, ben vampir olsaydım.. Vampir gibi olurdum olum. Saklanmak falan filan bahane yani, hiç gerek yok. Düşünsenize bir, kaç tane vampir tanıyorsunuz? Sıfır. Bir insanın kaç tane vampir arkadaşı olabilirdi ki hem? Eğer vampir olsaydım bu şansı sıradan insanlara verirdim. Kendimi gizlemezdim, cidden. Vampirim ben olum, sonsuza dek yaşayacağım, iki günlük dünya dedikleri sahiden de iki günlük dünya bana. Öyle bugün varız, yarın yoğuz muhabbetlerine karnım tok benim. Yani, karnım tok olurdu..
O yüzden tüm vampirler size buradan sesleniyorum, özünüzden utanmayın kendinize gelin ve ortaya çıkın. Yoksa insanlar sizi aramaktan o kadar umutsuz ki, Nicolas Cage’e bile vampir derler böyle. Türünüzü lekelememeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder