8 Haziran 2011 Çarşamba

Salona geçtim,mutfaktan kestiğim karpuzu getirdim. Televizyonu açıp masaya kalemlerimi, silgimi, bilimum notlarımı yaydım..


Eveeeeeeeeet, şimdi finale kadar yapmam gereken ödevi yapmaya başlayabilirim. Aaa, Şanslı Masa varmış, dur önce şunu yazayım da azıcık izledikten sonra..
Balıklara yem verip, kuşların kafesini temizlemeye çalıştıktan sonra başlarım heralde.. Aklıma da ne geldiii! Ben en iyisi masaüstü bilgisayarın kasasını açıp fanını temizleyeyim.. Üflerim filaan..En son bunu denediğimde Orhanbabam ‘sen tamirci misin !’ diye kızmıştı.. Neyse zaten geri kapamaya çalışırım sonra artık kısmet.. Evet evet, bak bu iyi fikir..
Sonra, ödeve başlarım kesin. Yüzde bin. !

6 yorum:

  1. gaz vereyim ister misin? ihtiyacın var gibi :)

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin çok işin varmış dersten önce :)
    Bu gece rüyamda finalim vardı, sınava 1 saat kalmış ben daha çalışmamışım, otobüste çalışırım diyordum.Bu arada mezun olalı 3 yıl oldu, hala böyle rüyalardan kurtulamadım.

    YanıtlaSil
  3. Umarım bitirebilmişsinizdir ödevinizi...

    YanıtlaSil
  4. :) şu final haftaları ne büyük işkence demi :) umarım o ödew bitmiştir we umarım sen biraz olsun rahatlamışsındır :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim hepinize. Ehe, evet evet bitirdim çok şükür ama ben de bittim :)

    YanıtlaSil